Pirkimo-pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės”) yra dokumentas reglamenuojantis veiksnaus fizinio asmens, besinaudojančio NIKAGA.LT svetaine, kaip pirkėjo (toliau – „Pirkėjas”) ir teisėto NIKAGA.LT svetainės valdytojo, „NIKAGA”, įm.k.301963543, registruota adresu Geležinio vilko 15-2, Vilnius, Lietuva, kaip pardavėjo (toliau – „Pardavėjas”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje interneto parduotuvėje NIKAGA.LT (toliau – „E-parduotuvė”).

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas E-parduotuvėje, suformavę užsakymą prekių krepšelyje, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti Užsakymą”. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra saugoma NIKAGA.LT sveitainės valdytojo duomenų bazėje Pirvatumo Politikoje reglamentuotą laikotarpį.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

Pirkėjas gali užsakyti bet kokias prekes, skelbiamas E-parduotuvėje. Pirkėjas privalo atsiskaityti sutartą sumą už prekes ir priimti užsakymą bendrai suderinta tvarka.Pirkėjas privalo įsidėmėti,kad vidine tapkučių ar šlepečių dalis (tai yra paduko), gali skirtis nuo nuotraukoje pavaizduotos. Tai nekeičia vilnos kokybės arba pagrindinio rašto. Pirkėjas įsipareigoja, neperduoti trečiosioms šalims savo registracijos duomenų kodo. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją –nurodytu el.paštu arba telefonu. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas prieš sudarydamas naują užsakymą privalo juos atnaujinti. Jei Pirkėjas, suderintu prekių pristatymo metu, be svarbios priežasties atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo pilnai padengti Pardavėjui išlaidas susijusias su pristatymu ar/ir prekių grąžinimu Pardavėjui. Pirkėjas, naudodamasis NIKAGA.LT svetaine, sutinka su Taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

Pardavėjas isipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis bei pristatyti Pirkejo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti turimas prekes Pirkėjui ne ilgiau kaip 7 dienas nuo užsakymo gavimo momento, jeigu su Pirkėju nėra sutarta kitaip. Jeigu Pardavėjas konkrečiu momentu neturi Pirkėjo užsakytų prekių ir Pirkėjas nesutinka laukti prekių iki Pardavėjo nurodytos datos, Pardavėjas įsipareigoja atšaukti užsakymą ir grąžinti sumokėtus pinigus per 72 valandas. Jei Pirkėjas bando pakenkti E-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis E-parduotuve arba išskirtinais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti E-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių Taisyklių sąlygas, kurios yra skelbiamos viešai E-parduotuvės svetainėje. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytas prekes, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 72 valandas.

5. Prekių pristatymas

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas.

Pristatymas Lietuvos paštu.

Omniva bei LP express paštomatais.

Siunčiame registruotuą pirmenybinę siuntą. Šiuo pristatymo būdu prekes gausite per 2-4 darbo dienas. Prekės pristatomos į Jūsų namus arba artimiausią pašto skyrių.

Paštomatais per 2-4 darbo dienas.

Pristatymo laikas gali keistis, priklausomai nuo tarnybų užimtumo.

6. Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimo taisyklės parengtos vadovaujantis LR ir Europos Sąjungos įstatymais bei norminiais aktais. Pirkėjas įsigyjęs bet kurią kokybišką prekę E-paruotuvėje turi teisę ją grąžinti 14 dienų laikotarpyje nuo pirkimo dienos. Grąžinama prekė, privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti daikto grąžinimui. Prekė turi būti naujos, nepakeistos būsenos, nesugadinta, švari, be naudojimo ar skalbimo žymių, tinkamai įpakuota. Prekes grąžina Pirkėjas savo lėšomis, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl Pardavėjo klaidos ar prekės defekto.Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir Pirkėjo pageidavimu : pašalinti prekės trūkumus arba pakeisti analogiška preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti sumokėtus pinigus.

7. Atsakomybė

Pardavėjas yra atsakingas už tikslų užsakymo įvykdymą bei užsakymo pristatymą Pirkėjui (jei yra užsakomas pristatymas) per suderintą terminą. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis E-parduotuve. Pirkėjas atsako už atpažinimo kodo saugojimą ir neperdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys pasinaudojo Jūsų atpažinimo kodu, Jūs atsakote už trečiosios šalies atliktus veiksmus. Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Jūs patenkate į šiuos tinklalapius per mūsų E-parduotuvėje esančias nuorodas. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

8. Informacijos siuntimas

Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjui registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo E-parduotuvės skyriuje „Kontaktai” nurodytu elektroniniu paštu.

8. Ginčų sprendimas.

Ginčai tarp pardavėjo ir pirkėjo sprendžiami derybų būdu. Pirkėjas taip pat turi teisę kreiptis į atitinkamas institucijas jeigu nesutinka su Pardavėjo sprendimu dėl prekių įsigytų elektroninių būdų.Taip pat ginčai gali būti sprendžiami teismo būdu pagal LR įstatymus.

Atnaujinta: 2021.02.06